Politica de rambursare
Solicitare retur:
În cazul în care ați achiziționat produse de la noi și doriți să le returnați, vă rugăm să ne contactați prin unul dintre mijloacele puse la dispoziție pentru departamentul de relații cu clienții.
În cazul contractelor la distanță, consumatorul are dreptul de a notifica în mod clar compania, în termen de 14 zile, prin e-mail info@bunastaredinnatura.ro sau prin orice alt canal de comunicare, că dorește să se retragă din contract, fără a fi obligat să își motiveze decizia. Consumatorul trebuie să returneze bunurile companiei în termen de cel mult 14 zile de la notificarea privind retragerea. Consumatorul trebuie să returneze bunurile la adresa: Depozit FAN Courier (pentru NaturAll 4 you d.o.o.), Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK, 310059 Arad, Romania.
Singurele cheltuieli suportate de către consumator în legătură cu returul sunt costurile directe ale returnării bunurilor. Transportul pentru retur îl achită clientul la predarea pachetului. NU sunt acceptate colete cu ramburs pe ele. Banii se rambursează ulterior clientului, după ce primim produsul.
Vă rugăm să puneți în colet alături de produsul returnat și FORMULARUL completat citeț: AICI
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte, NEFOLOSIT, și împreună cu toate documentele care l-au însoțit, în cantități nemodificate, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, pierdute sau nu corespund cu cantitatea comandată inițial, însă fără nicio vină din partea consumatorului. Conform OUG 34/2014, returul din motive subiective a unui produs deschis/desigilat nu este acceptat.
Cazuri care NU fac obiectul returului:
- Nu ați obținut rezultatele dorite de la produs.
- Ați deschis produsul (iar sigiliul a fost rupt).
- Ați depășit termenul de 14 zile pentru retragere.
- Nu mai doriți produsul, dar l-ați desfăcut.
Ne rezervăm dreptul de a renunța în mod excepțional (parțial) la îndeplinirea unei comenzi în cazul în care produsele comandate nu mai sunt în stoc, dacă identificăm un risc mare că clientului ar putea să nu achite comanda, dacă comanda nu a fost înregistrată în conformitate cu termenii și condițiile generale sau dacă se depistează erori în lista de prețuri. În toate aceste cazuri și în cazuri similare vă vom informa imediat prin e-mail cu privire la orice retragere din contract din partea noastră.


